Overdracht
Huurprijs
€ 9.120 p.m.
Status
Te huur
Aanvaarding
In overleg
BTW van toepassing
Bouw
Soort object
Kantoorruimte
Bouwvorm
Bestaande bouw
Bouwjaar
1987
Gebouwnaam
Unit 0.12
Indeling
Soort object
Kantoorruimte
Totale oppervlakte
280m2
Luchtbehandeling
Mechanische ventilatie
Aantal verdiepingen
1
Diversen
Voorzieningen kantoor
Inbouwarmaturen, Liften, Te openen ramen, Kabelgoten, Systeemplafond, Toilet, Pantry, Verwarming, Kamerindeling
Kantoorruimte huren in Leiden?
De huurprijzen zijn all-inclusive; G/W/E, internet, telefonie en receptiediensten.
Niets maakt een plek meer persoonlijk dan oprechte interesse en een glimlach. Frame Offices draagt zorg voor u en uw bezoekers en biedt diverse exclusieve services en oplossingen die uw werkomgeving succesvol maken.
LOCATIE EN BEREIKBAARHEID Frame Offices Leiden is een full service businesscenter welke zich bevindt op een uitstekende locatie met een prachtig uitzicht over het Rijn-Schiekanaal. Vanaf de A4 bent u in enkele minuten op locatie waar u de auto gemakkelijk kunt parkeren op eigen terrein. Ook met het openbaar vervoer is het slechts enkele minuten lopen vanaf het dichtstbijzijnde treinstation.
SERVICES & FACILITIES In dit kantoorgebouw is voor ieder type bedrijf een ruimte beschikbaar voor verhuur, die voldoet aan de eisen en wensen van het bedrijf. Frame Offices maakt uw totaalplaatje doorslaggevend en neemt al uw zorgen rondom uw huur- en werkomgeving uit handen, zodat uw bedrijf - groot of klein - alle energie ten volle kan richten op de groei en ontwikkeling van uw eigen business. We bieden het beste serviceniveau voor onze huurders en leveren full serviced kantoorunits, flexwerkplekken, Coworking places, common area’s en inspirerende meeting rooms. Tevens worden u en uw bezoekers dagelijks hartelijk ontvangen door onze host(esse)s bij de receptie balie en kunnen wij u voorzien van een ruim aanbod aan Happy Life Services. Services zoals het leveren van bloemen, planten, lunches en energieke versnaperingen.
M², HUURPRIJS EN SERVICEKOSTEN Het pand biedt mogelijkheden om ruimtes te huren vanaf 20 m². De huurprijzen zijn all-in, betekende inclusief wekelijkse schoonmaak, G/W/E, telefonie, internet, gebruik van de gedeelde pantry, toiletten en receptiediensten.
Bent u op zoek naar het huren van kantoorruimte? Of wilt u meer informatie over de mogelijkheden en beschikbaarheid? Onze kantoorexperts en locatie manager gaan graag met u in gesprek om voor u de ideale werkplek te creëren!
VOORZIENINGEN All-in; • Wekelijkse schoonmaak; • Receptiediensten; • Internet/Wifi; • G/W/E; • Lift; • Gedeelde pantry en toiletten.
Overige (gedeeltelijk upgrades); • Telefonie service; • Postverwerking; • Administratieve services; • Parkeren op eigen parkeerterrein; • Gedeelde laadstations; • Vergaderruimten; • Flexwerkplekken; • Virtuele kantoren; • Postadres/ KvK; • Sportschool inpandig; • Gemeubileerd (optioneel); • Community Management app.
De huurprijzen zijn all-inclusive; G/W/E, internet, telefonie en receptiediensten.
Niets maakt een plek meer persoonlijk dan oprechte interesse en een glimlach. Frame Offices draagt zorg voor u en uw bezoekers en biedt diverse exclusieve services en oplossingen die uw werkomgeving succesvol maken.
LOCATIE EN BEREIKBAARHEID Frame Offices Leiden is een full service businesscenter welke zich bevindt op een uitstekende locatie met een prachtig uitzicht over het Rijn-Schiekanaal. Vanaf de A4 bent u in enkele minuten op locatie waar u de auto gemakkelijk kunt parkeren op eigen terrein. Ook met het openbaar vervoer is het slechts enkele minuten lopen vanaf het dichtstbijzijnde treinstation.
SERVICES & FACILITIES In dit kantoorgebouw is voor ieder type bedrijf een ruimte beschikbaar voor verhuur, die voldoet aan de eisen en wensen van het bedrijf. Frame Offices maakt uw totaalplaatje doorslaggevend en neemt al uw zorgen rondom uw huur- en werkomgeving uit handen, zodat uw bedrijf - groot of klein - alle energie ten volle kan richten op de groei en ontwikkeling van uw eigen business. We bieden het beste serviceniveau voor onze huurders en leveren full serviced kantoorunits, flexwerkplekken, Coworking places, common area’s en inspirerende meeting rooms. Tevens worden u en uw bezoekers dagelijks hartelijk ontvangen door onze host(esse)s bij de receptie balie en kunnen wij u voorzien van een ruim aanbod aan Happy Life Services. Services zoals het leveren van bloemen, planten, lunches en energieke versnaperingen.
M², HUURPRIJS EN SERVICEKOSTEN Het pand biedt mogelijkheden om ruimtes te huren vanaf 20 m². De huurprijzen zijn all-in, betekende inclusief wekelijkse schoonmaak, G/W/E, telefonie, internet, gebruik van de gedeelde pantry, toiletten en receptiediensten.
Bent u op zoek naar het huren van kantoorruimte? Of wilt u meer informatie over de mogelijkheden en beschikbaarheid? Onze kantoorexperts en locatie manager gaan graag met u in gesprek om voor u de ideale werkplek te creëren!
VOORZIENINGEN All-in; • Wekelijkse schoonmaak; • Receptiediensten; • Internet/Wifi; • G/W/E; • Lift; • Gedeelde pantry en toiletten.
Overige (gedeeltelijk upgrades); • Telefonie service; • Postverwerking; • Administratieve services; • Parkeren op eigen parkeerterrein; • Gedeelde laadstations; • Vergaderruimten; • Flexwerkplekken; • Virtuele kantoren; • Postadres/ KvK; • Sportschool inpandig; • Gemeubileerd (optioneel); • Community Management app.