Overdracht
Huurprijs
€ 300 p.m.
Status
Te huur
Aanvaarding
In overleg
BTW van toepassing
Bouw
Soort object
Kantoorruimte
Bouwvorm
Bestaande bouw
Bouwjaar
1993
Gebouwnaam
Dedicated Desk Area
Indeling
Soort object
Kantoorruimte
Totale oppervlakte
44m2
Flexplek
Luchtbehandeling
Aircondition
Turnkey
Aantal verdiepingen
4
Diversen
Voorzieningen kantoor
Inbouwarmaturen, Liften, Te openen ramen, Kabelgoten, Systeemplafond, Toilet, Pantry, Verwarming, Kamerindeling
Ligging
Kantorenpark, winkelgebied stadscentrum
Algemeen
Kantoorgebouw "Jupiter" is een representatief kantoorgebouw voorzien van Serviced Offices, meeting rooms, flexplekken en een Community App gelegen op kantorenpark Alexander, direct naast winkelcentrum-Alexandrium en het NS Intercity-station Rotterdam/Alexander.
Door de ligging in de naast winkelcentrum Alexandrium I, II en III en de daardoor goede combinatie van functies (winkelen / horeca / werken) kunnen we hier spreken van een uitermate dynamische locatie.
Voor verhuur is momenteel nog kantoorruimte beschikbaar verdeeld over de 4e verdiepingen in units vanaf 3 tot 7 werkplekken.
Locatiegegevens Auto Het kantoorgebouw is gesitueerd aan het Prins Alexanderplein in de directe nabijheid van de rijksweg A20 ter hoogte van de afslag Rotterdam/Prins Alexander en Capelle a/d IJssel. De locatie van het gebouw heeft tevens via de Hoofdweg en de Boezemweg een zeer snelle verbinding met het centrum van Rotterdam.
Openbaar vervoer Het kantoorgebouw is gelegen direct naast het NS-intercity en metrostation Rotterdam-Alexander met goede treinverbindingen naar Rotterdam Centraal Station, Utrecht, Den Haag en Amsterdam. Tevens hebben de buslijnen van het stads- en streekvervoer hier hun halteplaats.
Parkeren Er zijn parkeerplaatsen beschikbaar gelegen in de bij het gebouw behorende parkeergarage.
Voorzieningen Het kantoorgebouw wordt zeer representatief opgeleverd voorzien van o.a.: - gerenoveerde entree middel draaideur; - toegang mindervalide d.m.v. rolstoelingang; - 3 personen liften; - vloerbelasting kantoorruimte 400 kg/m²; - systeemplafond voorzien van verlichtingsarmaturen (400 lux kantoorruimten/150 lux gangzones); - pantry; - verwarming middels fancoil units en (design)radiatoren (stadsverwarming); - koeling middels fancoil units (125 kW); - toegang kantoorruimte d.m.v. intercom en kaartlezer - toegang parkeergarage d.m.v. intercom en kaartlezer; - brandveiligheidsinstallaties d.m.v. brandmeldinstallatie en ontruimingsinstallatie; - elektra bemetering per verdieping en voor installaties; - ventilatie middels luchtbehandelingsinstallatie per verdieping regelbaar.
Servicekosten zijn al inbegrepen.
Huurtermijn Vanaf 6 maanden.
Oplevering In overleg.
Huurprijsherziening Jaarlijks, voor het eerst een jaar na datum huuringang, op basis van de wijziging van het maandindexcijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI) reeks CPI-Alle Huishoudens (2015=100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
Huurgarantie Voor oplevering van de ruimte te verstrekken ter grootte van een betalingsverplichting van minimaal 3 maanden inclusief btw.
Door de ligging in de naast winkelcentrum Alexandrium I, II en III en de daardoor goede combinatie van functies (winkelen / horeca / werken) kunnen we hier spreken van een uitermate dynamische locatie.
Voor verhuur is momenteel nog kantoorruimte beschikbaar verdeeld over de 4e verdiepingen in units vanaf 3 tot 7 werkplekken.
Locatiegegevens Auto Het kantoorgebouw is gesitueerd aan het Prins Alexanderplein in de directe nabijheid van de rijksweg A20 ter hoogte van de afslag Rotterdam/Prins Alexander en Capelle a/d IJssel. De locatie van het gebouw heeft tevens via de Hoofdweg en de Boezemweg een zeer snelle verbinding met het centrum van Rotterdam.
Openbaar vervoer Het kantoorgebouw is gelegen direct naast het NS-intercity en metrostation Rotterdam-Alexander met goede treinverbindingen naar Rotterdam Centraal Station, Utrecht, Den Haag en Amsterdam. Tevens hebben de buslijnen van het stads- en streekvervoer hier hun halteplaats.
Parkeren Er zijn parkeerplaatsen beschikbaar gelegen in de bij het gebouw behorende parkeergarage.
Voorzieningen Het kantoorgebouw wordt zeer representatief opgeleverd voorzien van o.a.: - gerenoveerde entree middel draaideur; - toegang mindervalide d.m.v. rolstoelingang; - 3 personen liften; - vloerbelasting kantoorruimte 400 kg/m²; - systeemplafond voorzien van verlichtingsarmaturen (400 lux kantoorruimten/150 lux gangzones); - pantry; - verwarming middels fancoil units en (design)radiatoren (stadsverwarming); - koeling middels fancoil units (125 kW); - toegang kantoorruimte d.m.v. intercom en kaartlezer - toegang parkeergarage d.m.v. intercom en kaartlezer; - brandveiligheidsinstallaties d.m.v. brandmeldinstallatie en ontruimingsinstallatie; - elektra bemetering per verdieping en voor installaties; - ventilatie middels luchtbehandelingsinstallatie per verdieping regelbaar.
Servicekosten zijn al inbegrepen.
Huurtermijn Vanaf 6 maanden.
Oplevering In overleg.
Huurprijsherziening Jaarlijks, voor het eerst een jaar na datum huuringang, op basis van de wijziging van het maandindexcijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI) reeks CPI-Alle Huishoudens (2015=100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
Huurgarantie Voor oplevering van de ruimte te verstrekken ter grootte van een betalingsverplichting van minimaal 3 maanden inclusief btw.